úterý 28. srpna 2012

as long as you love me.

hmm. konec prázdnin se blíží achjo (já je mám sice o týden prodloužený :DD) ale i tak to strašně rychle uteklo '( před 2 týdnama jsem se vrátila ze soustředění, který bylo naprosto dokonalý! Miluju ty lidi co tam mám kolem sebe,bylo to úžasný') no a pak jsem jela ještě s mamkou na 4 dny do wellnes na Slovensko kde to bylo taky skvělý :)) teď mě ještě čeká týdenní plavba kolem Norských Fjord! na to se nejvíc těšiiiim! To bude nejlepší zakončení prázdnin! :D)))) Tak si taky užijte těch posledních pár dnů)

PS: Miluju tuhle písničku! Nikdy jsem moc Justina neměla ráda, ale teď má uplně nádhernej hlas)))


lovely sweater!
svetr - H&M 600,-kč
biiitch please :D
keep smile)

black bows<3
tílko -  H&M 250,-
SYOSS best brand!
hh,chill u bazénu))

Latte♥ i love it soo much!

1 komentář:

  1. WooW to muselo být drahý né :D závidím ti :)

    ♥Kiyí-chan♥

    OdpovědětVymazat